Как да отговарям на заявки?
Целта на “Гарантирана работа” е да се грижи за Вашето спокойствие. Ние сме толкова сигурни, че ще Ви наемат поне веднъж, че ако това не стане, ще възстановим първоначално закупените кредити в Connecto профилът Ви. От тази опция могат да се възползват всички новорегистрирали се професионалисти.
За да се възползвате от отпцията, единственото изискване е, да използвате всичките си закупени кредити за свързване с потенциални клиенти и да сте изчакали поне 3 дни от изпращането на последния Ви отговор. Причината за това е да дадете на клиента достатъчно време да се свърже с Вас. Ако след този период нито един контакт на клиент не се е превърнал в реална поръчка, моля свържете се с екипа на Connecto ТУК и ние ще възстановим кредитите в Connecto профилът Ви.
Опцията “Гарантирана работа” за новорегистрирали се професионалисти може да се използва еднократно за Connecto Основен кредитен пакет.
Ще се погрижим да получавате заявките от Вашата сфера на дейност на имейла, посочен в Connecto профила Ви. Освен това, можете да разгледате подадените запитвания за услуги в меню “Заявки”. Изберете тези, които отговарят на Вашата експертиза. При закупуването на контактните им детайли, Вашата профилна информация ще бъде изпратена автоматично на клиента. Веднага ще получите достъп до телефона и имейла на клиента, подал съответната заявка. Можете да му се обадите при първа възможност, както и да му пишете на имейла, който вече ще сте получили заедно с подробностите, свързани с търсената от него услуга.
Може да видите всички заявки, които сте закупили в секция “Закупени заявки” в Connecto профила Ви.
Запознайте се с предоставената от търсещия услуга информация. Тя може да е кратка или детайлна. Вземете решение, спрямо предоставената информация за търсената от клиента услуга. Отговаряйте на заявки, които са конкретно свързани със сферата Ви на дейност, отговарят на местоположението Ви и съвпадат с кръга клиенти, за които Вашата дейност е достъпна и които влизат в таргетираната от Вас група клиенти.
Не забравяйте винаги да проверявате, кога е изпратена заявката и колко пъти е закупена. Колкото по-скоро отговорите на запитване за услуга, толкова по-добре.
Най-голям шанс да Ви наемат имате, когато отговаряте в рамките на няколко часа след публикуване на заявка. Освен това клиентът вероятно ще бъде по-отзивчив с първия професионалист, който ще се свърже с него.
Според наши проучвания първият отговорил професионалист има средно 70% повече шансове да бъде нает.
Клиентите разглеждат обстойно профилите в Connecto – линкове, описания на дейността Ви, снимки и цялата предоставена от Вас информация, за да преценят дали Вашите услуги са тези, които търсят. Именно за това, Вашият Connecto профил има съществено значение за успеха Ви.
Отделете време да го попълните изчерпателно и професионално, за да направите добро първо впечатление. Опишете добре бизнесът си, опита, знанията, уменията, спецификата и обсега на предоставяните от Вас услуги. Качете снимки където е уместно. Не забравяйте и да събирате добри отзиви от клиенти в профила си.
Съвети за по-добро представяне:
- Направете впечатляващ профил! Той ще помогне на потенциалните клиенти да решат дали сте подходящият професионалист за тях и ще Ви отличи от конкуренцията.
- Настройте предпочитанията си за заявки. Трябва да сте сигурни, че отговаряте на заявки, подходящи за Вас и Вашата дейност.
- Отговаряйте на клиентите възможно най-скоро! Желязото се кове докато е горещо!
- Свържете се с потенциалния клиент при първа възможност. Обадете се, изпратете SMS или имейл. Ако не получите веднага отговор, опитайте отново по-късно – може клиентът в момента да не е на разположение.
След като клиентът пусне заявката си, Connecto системата му представя до 5-има от най-подходящите от топ листа надеждни професионалисти за търсената работа.
Клиентът ще има възможност да разгледа предложените му профили и да избере този, който смята, че е най-подходящ за него. След което може да помоли за оферта или директно да се свърже с Вас.
Ако прецените, че дадена заявка не е подходяща за Вас не е необходимо да отговаряте – имате опцията да приемете или отхвърлите заявките.
Можете да изпращате имейли с прикачени файлoве на клиенти през Вашата електронна поща.
В първото Ви съобщение трябва да има ясно описание как можете да помогнете на клиента, ориентировъчни цени и оферта и разбира се контактните Ви данни. Не забравяйте да добавите и ключови точки относно Вашия бизнес, опит и дейност, която предлагате.
Постарайте се да структурирате текста добре, да е ясен и граматически правилен. Винаги добаваяйте контакти като номер на телефон и имейл, за да може клиентът да се свърже директно с Вас.
След като натиснете бутон „Свържи се”, на избраната от Вас заявка, контактните Ви данни, заедно с Connecto профила Ви, ще бъдат автоматично изпратени на потенциалния клиент. Въпреки това, препоръчваме Ви да се обадите и да се представите лично при първа възможност. Ако клиентът не отговори на първото обаждане, опитайте да звъннете по друго време, например по обед или в края на работния ден.
Изпращането на ориентировъчна оферта с цена е изключително убедителен начин да привлечете вниманието на клиента и Connecto горещо Ви го препоръчва.
Разбираме, че при някои бизнеси това не винаги е възможно. Ако например сте строител, няма как да знаете какви цени да дадете, без да сте видяли обекта.
Когато нямате цялостна информация, Ви препоръчваме да изпратите приблизителни цени, като се базирате на опита си в дадената сфера. Ако не можете да изпратите цена или оферта предварително, при първия разговор с клиента съберете необходимата информация, направете изчисления и след това представете офертата си.
Колкото и да ни се иска, не можем да гарантираме, че всеки клиент, с когото се свързвате през Connecto, ще Ви отговори. Важно е да използвате всички налични начини за контакт и да структурирате подходящо офертата си, за да имате най-добри шансове клиентът да се свърже с Вас. Понякога клиентите отговарят само на професионалиста, когото са избрали да наемат или им е препоръчан от други потребители.
Това е нормално за всеки бизнес. Не всеки влиза да си купи нещо от магазините, покрай които минава или уебсайтовете, които посещава. Не се притеснявайте, това е неразделна част от генерирането на нови клиенти.
Уверете се, че сте използвали всички предоставени данни за контакт, обадете се на клиента и изпратете имейл. За още добри идеи как да отговаряте на заявки, така че да увеличите шансовете си клиентите да Ви се обадят, натиснете ТУК
Краткият отговор е до 5 на клиент. Всяка заявка средно получава между 2 и 3 отговора от професионалисти, като първият често е в рамките на един час от подаването на заявката в Connecto.
Целта ни е клиентите да получават от 2 до 5 отговора, така че да имат достатъчно богат избор, без да са претоварени с оферти и информация. Така Connecto гарантира, че професионалистите няма да са изправени пред многобройна конкуренция.
Платформата на Connecto позволява да видите колко професионалиста вече са отговорили на съответна заявка от клиент. Тази информация може да Ви помогне да вземете решение дали и Вие да се свържете със същият клиент.
Connecto събира колкото е възможно повече информация от клиента, преди да публикуваме заявката му в платформата и съответно да я насочим към Вас – професионалистите, които отговарят на търсения профил.
Няма как да поискате повече информация от платформата или директно от клиента, без да сте закупили съответната заявка. Затова Ви съветваме внимателно да подбирате заявките, на които отговаряте и ако те не съответстват на района, в който предоставяте услугите си и извършваната от Вас дейност, да ги пропускате.
За съжаление, не. Connecto е онлайн платформа, предназначена да помага на клиенти, търсещи услуга да намерят най-добрите професионалисти за дадена работа. Затова Connecto осигурява избор между няколко различни оферти.
Очакваме професионалистите да превърнат в реални поръчки 1 от 5 заявки, на които отговарят. Въпреки това, най-добрите в Connecto преобразуват до 80% от закупените заявки в реални поръчки.
За да се постигне такъв или още по-добър резултат, е много важно да ползвате Connecto правилно. Моля, кликнете ТУК, за да получите полезни съвети как да използвате Connecto максимално ефективно.
Преди да изпратим подадените в Connecto заявки се проверяват от екипа ни.
- Уверяваме се, че клиентът е сериозен и желае да наеме професионалист за даден тип работа, като му задаваме специфични въпроси, свързани с услугата, която търси или проектът, по който трябва да се работи.
- Проверяваме дали клиентът е предоставил верни контактни данни.
- Потребители, злоупотребяващи с платформата биват автоматично премахвани, като системата “отбелязва” дадения потребител и предотвратява повторната му регистрация в Connecto.
Цялостният процес на проверка елиминира несъстоятелни заявки, за да сме сигурни, че ще Ви свързваме само с клиенти, които действително търсят професионалното Ви съдействие и експертиза.
Ако все пак възникнат съмнения относно легитимността на дадена заявка, моля свържете се с екипа на Connecto ТУК. Така ще ни дадете възможност да продължаваме да подобряваме качеството на Connecto услугите.
В редките случаи, когато е установено, че дадено запитване е нелегитимно, веднага ще бъде затворено, гарантирайки по този начин, че никой няма да бъде таксуван за него.
Ако имате допълнителни въпроси или нужда от помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Нашите експерти са готови да Ви помогнат във всички Ваши запитвания и да Ви предоставят професионално и качествено обслужване.
Можете да се свържете с нас чрез формата за контакт на нашия уебсайт. Винаги сме готови да отговорим на Вашите въпроси възможно най-бързо и ефективно.