Как да управлявам контактите с клиентите си?
След като натиснете бутон „Свържи се” за избраната от Вас заявка, контактните Ви данни, заедно с Connecto профила Ви, ще бъдат автоматично изпратени на потенциалния клиент. Въпреки това, препоръчваме Ви да се обадите и да се представите лично при първа възможност. Ако клиентът не отговори на първото обаждане, опитайте да звъннете по друго време, например по обед или в края на работния ден.
В първото Ви съобщение трябва да има ясно описание как можете да помогнете на клиента, ориентировъчни цени и оферта и разбира се, контактните Ви данни. Не забравяйте да добавите и ключови точки относно Вашия бизнес, опит и дейността, която предлагате.
Постарайте се да структурирате текста добре, да е ясен и граматически правилен. Винаги добавяйте контакти като номер на телефон и имейл, за да може клиентът да се свърже директно с Вас.
Използвайте електронната си поща, за да изпратите прикачени файлове на клиенти.
От меню „Закупени заявки” в акаунта си в Connecto можете да разгледате всички контакти на клиенти, да изберете конкретна заявка и да видите всичките й детайли. Също така може да се възползвате и от опциите за филтриране.
Имате възможност да настроите и статуса на всяка закупена от Вас заявка в „Закупени заявки”. Изберете заявката, чийто статус искате да промените. В горната дясна страна на страницата можете да изберете актуалния статус от падащото меню с опции “Чакащ”, “Нает” или “Архивиран”. От лявата страна на страницата можете да филтрирате отговорите си по статус.
Поздравления! Вашите усилия с помощта на Connecto не са били напразни - спечелихте нов клиент!
Когато Ви наеме клиент, свързал се с Вас чрез Connecto, цялата сума, която договорите и получите за услугата, остава за Вас - няма комисионни, такси и допълнителни проценти от печалбата Ви. Също така бъдете информирани, че Connecto не участва по никакъв начин в уреждането на разплащанията между Вас и клиента.
Клиентите обичат да виждат колко пъти даден професионалист е бил „Нает”, така че не забравяйте да промените статуса си. Повече положителни отзиви привличат още повече нови клиенти. Затова, не забравяйте да помолите клиента да остави отзив за Вас в платформата, за да е видим от всички потребители.
Клиентите разглеждат обстойно профилите в Connecto – линкове, описания на дейността Ви, снимки и цялата предоставена от Вас информация, за да преценят дали Вашите услуги са тези, които търсят. Именно за това, Вашият Connecto профил има съществено значение за успеха Ви.
Отделете време да го попълните изчерпателно и професионално, за да направите добро първо впечатление. Опишете добре бизнеса си, опита, знанията, уменията, спецификата и обсега на предоставяните от Вас услуги. Качете подходящи снимки и събирайте добри отзиви!
Идеи за по-добро представяне:
- Направете впечатляващ профил! Той ще помогне на потенциалните клиенти да решат дали сте подходящият професионалист за тях и ще Ви отличи от конкуренцията.
- Настройте предпочитанията си за заявки. Трябва да сте сигурни, че отговаряте на заявки, подходящи за Вас и Вашата дейност.
- Отговаряйте на клиентите възможно най-скоро! Желязото се кове докато е горещо!
- Свържете се с потенциалния клиент при първа възможност. Обадете се, изпратете SMS или имейл. Ако не получите веднага отговор, опитайте отново по-късно – може клиентът в момента да има ангажимент.
Колкото и да ни се иска, не можем да гарантираме, че всеки клиент, с когото се свързвате през Connecto, ще Ви отговори. Важно е да използвате всички налични начини за контакт и да структурирате подходящо офертата си, за да имате най-добри шансове клиентът да се свърже с Вас. Понякога клиентите отговарят само на професионалиста, когото са избрали да наемат или им е препоръчан от други потребители на платформата.
Това е нормално, за всеки бизнес. Не винаги, когато минавате покрай магазин влизате да си купите нещо или когато посещавате уеб магазин правите покупка. Не се притеснявайте, това е неразделна част от генерирането на нови клиенти.
Уверете се, че сте използвали всички предоставени данни за контакт, обадете се на клиента и изпратите имейл. За още добри идеи как да отговаряте на заявки, така че да увеличите шансовете си клиентите да Ви се обадят, натиснете ТУК
Connecto проследява всяка заявка, за да предотврати подобни ситуации.
Политиката ни за връщане на кредити работи по следния начин:
Кредитите няма да бъдат върнати в следните случаи:
- Предоставените контактни данни са валидни, но клиентът просто не отговаря.
- Успявате да се свържете с клиент, но не получавате работата.
Връщаме кредити веднага, ако:
- Посоченият в заявката телефонен номер е невалиден – ако получите отговор „абонат с такъв номер не съществува”.
- Посоченият имейл адрес е невалиден.
Моля, свържете се с екипа на Connecto ТУК, в случай, че сте попаднали в такава ситуация.
Ако имате допълнителни въпроси или нужда от помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас. Нашите експерти са готови да Ви помогнат във всички Ваши запитвания и да Ви предоставят професионално и качествено обслужване.
Можете да се свържете с нас чрез формата за контакт на нашия уебсайт. Винаги сме готови да отговорим на Вашите въпроси възможно най-бързо и ефективно.