Разносът на брошури е процесът на разпространение на информация, представена във формата на брошури или флаери, на различни места и среди. Това е една от най-популярните и ефективни методи за маркетинг и реклама, тъй като позволява достигането на голям брой потенциални клиенти.Разносът на брошури може да бъде организиран по много начини - чрез пощенска доставка, разпространение на улицата, пощенско кутия и т.н. Брошурите обикновено съдържат важна информация за продукт или услуга, която се предлага от дадена фирма или организация. Тези материали често съдържат и контактна информация (номера за връзка, адрес и др.) на предлагащата фирма, за да могат клиентите да се свържат с тях и да зададат въпроси или направят поръчка.Целта на разноса на брошури е да привлече вниманието на потенциалните клиенти към продукта или услугата, като предостави информация, която е от полза и интерес за тях. Това може да бъде направено чрез ясно презентиране на предимствата и функционалността на продукта или услугата, визуални елементи като снимки или илюстрации, както и атрактивен дизайн и представяне на брошурата.Разносът на брошури е важна стъпка в маркетинговата стратегия на много фирми, тъй като помага за увеличаване на осведомеността и запознаването на потребителите с продуктите или услугите, които се предлагат. Това е един от начините, по които фирмите могат да достигнат до пазара и да привлекат нови клиенти.